18.5.15

Magazin Haber - Pelin Karahan Evlendi



OYUNCU PELİN KARAHAN, ERDİNÇ BEKİROĞLU İLE EVLENDİ

Ünlü dizi "Kavak Yelleri" ndeki Aslı rolü ile kalplerde yer kuran oyuncu Pelin Karahan, Herzamanki gibi egzersiz ve spor yapmak için gittiği spor salonunda tanışıp arkadaş olduğu, Pilates ve Fitness öğreticisi olan Erdinç Bekiroğlu ile evlendikten sonra Erdinç hakkında :

"Erdinç'i tanıdıkça ne kadar farklı biri olduğunu gördüm, ve ona karşı olan hislerim dahada gelişti ve resmen aşık oldum, Erdinç etrafımdaki herkesten çok farklı idi.
Düşünce tarzı, hayata bakışı, hayattan beklentileri, değerleri ve prensiplerini tanıdıkça beni çok etkiledi.
Çocukluktan beri en büyük hayalim olan aile kurmak için en doğru insanı buldum, dizinin sona ermesi ve evlilik çok yakın zamanlara denk geldi.
Aile kurma konusunda ilk adımı evlilik ile attım, artık diğer çocukluk hayalim olan yiyecek konusunda bir iş edinmeye yöneleceğim" dedi.



VE PELİN KARAHAN EVLİLİĞİNİN EN MUTLU ANINA KAVUŞTU.





Bizi Takip Edin

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KATEGORİLER - 1

KATEGORİLER - 2